PAY DAY - Loon Arbeiders

Vakbondswerking ACV Securitas

Welkom! Één adres om afgevaardigden te contacteren, uw rechten verdedigen, iets melden en vooral vragen durven stellen.
Onze posten zijn erg verspreid. Via deze website is er toch een manier om contact met elkaar te houden.

Maak kennis met uw afgevaardigden via deze link.

Nieuws uit de bewaking

Wij gaan ons best doen om jullie tijdig te informeren via deze link. Blijf geïnformeerd en durf vragen stellen! Wij gaan die zo snel mogelijk proberen beantwoorden, hou er enkel rekening mee dat wij ook bewakingsagenten zijn in een ploegenstelsel. Van zodra wij kunnen, koppelen we naar jou terug.

Onze Missie

Als jullie vertegenwoordigers zetten wij ons dagelijks in om jullie rechten en belangen te verdedigen. Maandelijkse controles van de planning op SD (Synndicale Delegatie) zorgen voor zo weinig mogelijk CAO inbreuken. Via de CPBW (Comité voor Preventie en Bescherming op het Werk) gaan we in dialoog met de werkgever om een aangename en veilige werksfeer te creëren voor alle agenten en via OR (Ondernemingsraad) kunnen we meebeslissen in de verdere ontwikkeling van de onderneming. Aarzel niet om problemen op uw post te signaleren!

Mening: Bescherm Jezelf

Informatie is macht! Daarom raden wij aan om kennis te maken met de syndicale werking binnen Securitas. Via deze link kan je de werking van de vakbond ontdekken en wat dit voor jou kan betekenen. Ook onze werkgever moet zich aan de wetgeving houden. De vakbond waakt dat de gemaakte afspraken steeds nageleefd worden op jouw werkplek. Daarom een warme oproep om je te laten syndiceren, je krijgt een groot deel terug als een syndicale premie elke december.

Contacteer ons

Zit je met een vraag of wens je iets melden? Heb je een voorstel? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Wij gaan ons best doen om je zo snel mogelijk van feedback te voorzien.

Word lid

Syndiceer jezelf. Jouw bijdrage is meer dan enkel het financiële gedeelte. Het is ook een duidelijk signaal naar de werkgever toe. Na aftrek van de vakbondspremie is jouw bijdrage +/- 7€ per maand.