Uw voordelen

Hieronder lijsten we ze voor u op

Benefits @ Work!

Een uitgebreid voordelenprogramma personeelskortingen. Gerenommeerde merken en bekende pretparken stellen hun producten en diensten ter beschikking tegen uitzonderlijke voorwaarden. Het gebruik van deze voordelenwebsite is gratis als (personeels)lid van Securitas. Login eerst met uw @secteam.be account.

Securitas @ Home Korting

Securitas geeft zijn medewerkers 30% korting bij installatie van een alarmsysteem.
Daarnaast mogelijkheid tot 200€ bruto premie indien je een kennis aanbrengt en 100€ korting op zijn installatiekosten.

Ambulante zorgverzekering

Sinds 1 juli 2020 zijn werknemers in paritair comité 317 gedekt door een ambulante zorgverzekering, die de kosten dekt van zorg die geen verband houdt met hospitalisatie. Maak daar gebruik van.

Workplace

Workplace is 'the place to be' indien je up to date wilt blijven met Securitas. Daarnaast heb je de mogelijkheid om groepen te creëren met uw collega’s, chatten en elkaar informeren op een professionele wijze..

Museumpas korting

Museumpas: ACV-leden krijgen 10% korting op de museumpas. Dat is extra veel cultureel plezier, aan een extra laag tarief! Je museumpas met ACV-korting bestel je via op www.pasar.be/acv

Educo korting

Educo: je hebt recht op 10% korting als je een cursus volgt bij Educo. Educo wil zoveel mogelijk mensen begeleiden bij hun eerste stappen in de wereld van de ICT en helpen hun vaardigheden verder te ontwikkelen. Je vindt het volledige cursusaanbod op www.educo.be.

Autoverzekering

Verzekeringen die normaal alleen beschikbaar zijn voor bedrijven, maar nu ook voor particulieren via SD Worx. Profiteer ervan.

Familiale verzekering

Woningverzekering

MyTrustO

Ziekte, een risicovolle investering, (tijdelijke) werkloosheid … Eén tegenslag is vaak voldoende om in een neerwaartse spiraal terecht te komen. Kleine schulden maken immers snel grote schulden: bij elke onbetaalde rekening komen extra kosten. Daar wint niemand bij: wie al schulden heeft, komt steeds meer in de problemen, en bedrijven moeten nóg langer wachten op hun centen. MyTrustO gooit beiden een reddingsboei toe.

Refer a Friend!

Securitas biedt zijn werknemers een netto premie van €500 (maximaal €1000) indien je een nieuwe kandidaat werknemer voorstelt. Na 6 maand dienst en positieve evaluatie zal die premie samen met uw loon op uw rekening gestort worden. Let op: Er zijn voorwaarden aan verbonden. Hou Workplace in de gaten, of contacteer HR. Vermeld uw interesse in 'Refer a friend!' en werk liefst met emails. Indien je geen feedback ontvangt, contacteer uw Branch Manager.

Syndicale premie

De vakbondspremie in de sector Bewaking bedraagt netto €145. Voor arbeiders wordt deze premie betaald in december, samen met de buitengewone vakantietoelage. Voor de bedienden wordt deze premie betaald in januari. Dit is een korting op uw syndicale bijdrage